Picture
ככל שאנשים נוטים לבלות יותר ויותר בגינה שלהם, הם מחפשים כל הזמן דרכים לשפר את המראה שלה, בכדי להפוך את החצר למקום אטרקטיבי יותר.
מה גם שכיום יש הרבה יותר מודעות למראה אזור הגינה שלנו מבעבר. היו זמנים בהם אנשים שתלו דשא קטן בגינה וכמה פרחים בצדדיו ופה היה נגמר הסיפור.
כיום המודרניזציה הגיעה גו מחוץ לבית שלנו. גינה מעוצבת היום היא בעלת דשא, פרחים, שבילים, ריהוט גן יוקרתי, כמה מיטות שיזוף לגינה ותאורה מיוחדת. וזה לא הכל. יש אינספור חידושים לעיצוב החצר, קצת עליהם במאמר הבא..

ספסלי גן

חשבתם שספסלים יש רק ברחוב? או בגינה הציבורית? חשבו שוב. חצר בכל גודל תוכל להתחדש ולהשתדרג עם ספסל גן. כיום כל חצר חובה שיהיה בה רהיטי גינה למנוחה. ספסלים ישוו לגינה מראה מיוחד ומרהיב. ספסלי גן מגיעים במגוון רחב של עיצובים. בין אם זה ספסל מאבן כמו ביוון העתיקה או ספסל עץ מעוטר וקלאסי. ספסלים גם פותרים בעיית מקום. אם באים חברים להתארח ואין מספיק כסאות, בספסל אפשר בכיף להכיל לפחות ארבעה בני משפחה וחברים.

גזיבו

שמשיות הן אאוט. גזיבו לגינה הופך להיות יותר ויותר פופולארי בשנים האחרונות כי אנשים מתחילים להבין את היתרונות של רהיט גינה זה. הגזיבו נותן לנו צל בכל מקום בלי קשר לפרגולות או סוככים אחרים קבועים. כולם מכירים את הבעיה כשעושים מנגל בחוץ ואין צל בשום מקום בשבילו כי אנחנו רוצים שיהיה מרוחק מהבית בגלל העשן שהוא מייצר. גזיבו הוא צל שלא תלוי בדבר. ניתן למקם אותו איפה שרוצים בגינה, ולהזיז אותו לפי הצורך.
לקטלוג גזיבו

ערסלים

אם אתם רוצים להירגע באמת, רכשו לכם ערסל לגינה. אין עמו ערסלים בשביל לחטוף תנומה ביום שבת בבוקר. הערסלים המודרניים לא צריכים להיות תלויים בין שני עצים כמו פעם, כיום ניתן לתלות אותם בין שני עמודים ייעודיים לשימוש זה. ערסלים הם תוספת נהדרת לכל מערכת ישיבה בגינה.
לקטלוג ערסלים

כריות

ישנן מגוון עצום של כריות שיעטרו את ריהוט הגינה שלכם. כריות לא רק נוסיפות סגנון וצבע לגינה, אלא תורמת תרומה חשובה לנוחות. במיוחד כיום, שאנשים מבלים בחוץ יותר ויותר. הן מגיעות בכל הגדלים והצבעים. אידיאלי לרביצה בשמש.